dimecres, 23 de març del 2022

Projecte "Comerç, disseny i màrqueting"

Els alumnes de 2n d'ESO es van convertir en tècnics de logística i màrqueting. Van començar fent recerca en els supermercats comparant productes i mirant publicitat. Un cop van haver investigat el mercat i van crear els seus propis productes, van construir envasos i es van convertir en tècnics comercials que van presentar els seus propis productes en llengua catalana i anglesa. Aquest projecte forma part de les matèries de tecnologia, matemàtiques, emprenedoria i anglès.







dissabte, 19 de març del 2022

Activitats de llengua a ESO

Aquesta setmana, els alumnes de 3r i 4t d'ESO d'ESO han participat en dues xerrades informatives. 

Els alumnes de 3r d'ESO van assistir a la xerrada telemàtica que va oferir la periodista Roser Albertí sobre les "Fake News" o notícies falses. La periodista va fer una  introducció a la seva professió i després va parlar de les notícies falses, de com detectar-les i de què busquen els mitjans de comunicació que les difonen. Un toc d'atenció per a tots, ja que en aquesta societat on vivim, la publicació d'informació és constant. 

Els alumnes de 4t d'ESO van realitzar el taller "Més enllà de Google i la Viquipèdia" que ofereix la Biblioteca Salvador Allende. En aquest taller, van poder aprendre com millorar la cerca d'informació, ja que els van ensenyar com s'ha de fer una cerca i a on es pot fer. També van conèixer trucs i pàgines web interessants que segur que tindran en compte per al projecte de recerca que faran properament. 




divendres, 4 de març del 2022

Teatre: La fotosíntesi

Aprendre biologia fent teatre! 

Aquest curs, els alumnes de 1r d'ESO s'estan convertint en autèntics actors. Ells han escrit els diàlegs, han preparat els efectes especials i han creat el seu propi atrezzo de l'obra de teatre "La fotosíntesi". 

Us animem a veure-la i de ben segur que n'aprendreu alguna cosa nova!

OBRA DE TEATRE



OBRA DE TEATRE

diumenge, 27 de febrer del 2022

Taller d'afectivitat i sexualitat

Aquesta setmana els alumnes de 4t d'ESO han participat en el Taller d'afectivitat i sexualitat que ofereix l'Estació Jove. En aquest taller els han ofert un servei d'orientació sobre la prevenció de riscos per a la salut. 




Pica Lletres

Aquesta setmana, l'Èric, la Nora i en Jesús de 3r d'ESO han participat en el joc lingüístic Pica Lletres que emet TV Girona. El concurs consisteix en fer diferents proves lingüístiques com lletrejar correctament  paraules, buscar la paraula intrusa, trobar la paraula mal dita o intentar crear la paraula més llarga a partir d'unes lletres concretes. 

Ho van fer molt bé, tot i que els nervis, en algun moment, els van jugar alguna mala passada! Aquí teniu les imatges! I ben aviat, podreu veure el programa!




dissabte, 19 de febrer del 2022

Festival Internacional del Circ Elefant d'Or

Arriba febrer i amb ell arriba també el Festival Internacional del Circ Elefant d'Or. Tots els alumnes d'ESO ens l'esperem amb candeletes, ja que sabem, de bon grat, que veurem actuacions espectaculars dels millors artistes mundials. 

Aquest any hem pogut veure les actuacions de l'espectacle vermell que engloba artistes de Rússia, l'Argentina, Xile, Itàlia, EUA... Tots hem quedat amb la boca oberta al veure el cercle aeri, equilibris sobre corrons, tombarelles, salts i moltes actuacions més. Aquí en teniu una petita mostra. 




UAP 22 "Món nou"

Un any més, des de l'assignatura de música, els alumnes de 1r d'ESO han participat en el projecte musical UAP 22 "Món nou". Ells, el mecànics, juntament amb els galifareus, els científics i els informàtics han estat abandonats a la sort de la natura. Per això, han hagut de lluitar contra els corrents d'aigua marina per a aconseguir una nova oportunitat de vida i creieu-me que ho han fet molt bé!

Voleu veure els nostres grans artistes? Cliqueu aquí!